Bye Bye Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tia - WaarBenJij.nu Bye Bye Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tia - WaarBenJij.nu

Bye Bye Bangkok

Door: timia

Blijf op de hoogte en volg Tia

28 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Het is alweer zover na vier hele drukke en hectische dagen gaan we vandaag verder reizen naar Koh Chang, een eiland aan de oostkust van Thailand.
Bangkok was heel erg leuk en energiek, maar ook wel vermoeiend. Er gebeurt de hele tijd van alles, aan alle kanten. We hebben wel echt al aan Bangkok kunnen proeven omdat we twee fietstochten hebben gemaakt. Heel leuk, zo zie je echt andere delen van Bangkok. Maar ook heftig want het verkeer is hier toch een stuk minder georienteerd op fietsers. Waardoor het regelmatig voor kwam dat je een heel stuk over de snelweg moest fietsen. Iedereen toetert ook om het minste of geringste, kortom een drukte van belang. We hebben ook al met de tuk tuk aan de verkeerde kant van de weg gereden, ook spannend.

Verder hebben we een aantal hele mooie tempels gezien. Gister zijn we met de boot en de fiets naar Wat Arun geweest een enorm tempel complex wat de koning heeft laten bouwen om te laten zien hoe divers het geloof hier is en hoe goed dat samen gaat. Ik moet zeggen daar zou Nederland nog wat van kunnen leren...
We hebben een heel leuk en vooral lekker eet tentje ontdekt. Waar een rustige sfeer hangt, waar je goed bij kunt komen van alle hectiek van de dag. Het klinkt een beetje overdreven maar het is hier echt belangrijk om wat rust momenten op de dag in te plannen. Dat hebben we bijvoorbeeld ook gedaan door naar de Thaise massage te gaan. Heerlijk!

Nu zit Bangkok er weer op, als het goed is ontmoeten we Felicia over 2 uur en gaat onze reis dan weer verder, op naar Koh Chang!

• 28 Februari 2011 - 07:04

Martinnelleke:

Hi reizigers,
    Wat een prachtige foto's hebben jullie gemaakt. Tia naast de boeddha en vooral de foto van de monnik in het bos. Een prijswinnaar.
    Wat leuk om te fietsen in Bangkok, die mogelijkheid was er in 1997 niet, Tim! En veel massages nemen hoor, anders red je het niet.

• 28 Februari 2011 - 08:25

Rickierick:

Hey stelletje vakantiegangers! Echt super om jullie foto's te zien! ziet er goed uit en heel leuk om de verhaaltjes te lezen!
    enjoy!

• 28 Februari 2011 - 11:15

Syl:

Cool zeg, direct ook foto's erbij!
    Nou, zo wordt het wel héél makkelijk (én leuk) om met jullie 'mee' te reizen. Keep it up!

• 28 Februari 2011 - 13:03

Nelleke:

WAUW wat een prachtige foto's hebben jullie al gemaakt. Dat smaakt naar meer...

• 28 Februari 2011 - 22:27

Roos:

leuk dat jullie Felicia gaan zien. Doe haar de hartelijke groeten , ik ga op zoek naar Koh Chang, have fun

• 01 Maart 2011 - 14:47

Sanne E:

Leuk! Wat zien jullie er blij uit, zeg. Heerlijk!
    x

• 03 Maart 2011 - 18:19

Janneke:

Ik kom er dus gister pas achter dat er al 3 berichten hier op staan! Ik heb mij dus maar even meteen aangemeld!
    Maar super tof wat jullie allemaal meemaken, en jullie hebben nog even om te genieten!
    Hier is het koude weer terug..Blehh!! Ik had net zin in de lente!
    Ga nog even lekker genieten en inderdaad, tot in de pruimentijd!
    En ik hou jullie verder via de mail in de hoogte van mijn leventje hier.. Maar tot op heden gebeurd hier weinig!

Liefs Janneke

Liefs Janneke