WHaaaah!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tia - WaarBenJij.nu WHaaaah!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tia - WaarBenJij.nu

WHaaaah!!!!

Door: timia

Blijf op de hoogte en volg Tia

25 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Na een korte vlucht landen we op Zurich, een enorm vliegveld, met net als in Amerika een ondergrondse trein om naar de juiste gate te komen. Helaas is de raclette mislukt.
Waar we naar zwitserland met een klein vliegtuigje vlogen, vlogen we naar Bangkok met een echte Jet! Helemaal vol. Wij zaten in het midden maar hadden wel veel beenruimte. Het was een lange en ook vooral koude vlucht. Ik zat op een gegeven moment met zes lagen aan en 2 dekentjes nog steeds te bibberen.

Bangkok is heel druk, op het vliegveld viel het ons enigszins mee maar de staat waar we zitten (vlak bij Khao San Road check maar op Google maps) is super druk. We zijn gisteravond nog even de stad in geweest om de sfeer te proeven. Het was ontzettend druk, heel veel etensgeuren van de standjes op straat (ze verkochten ook sprinkhanen en schorpioenen om te eten, ben ik even blij dat ik nog vega ben). Overal vrouwtjes die je een apparaatje willen verkopen dat een kikker geluid maakt... Mijn eerste kakkerlak gezien (ieh!). Leuke jurkjes in mooie kleuren, maar ook tassen en broeken en zonnenbrillen en ga zo maar door. We zijn met een verse mango terug gekeerd naar het hotel. Waar we hadden bedacht gelijk te gaan slapen, zo zouden we de jet lag de das om doen. Helaas is dit mislukt we werden vandaag om 13:15 (lokale tijd) wakker van de moskee.

We gaan vandaag weer nieuwe indrukken bij daglicht opdoen. Maar het allerbelangrijkst is we hebben goede koffie gevonden, Hoera! Tot de volgende keer groetjes Tim en Tia

• 25 Februari 2011 - 09:33

Roos:

Wat fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. En lekker warm na dat koude vliegtuig.En ook leiuk om jullie eerste indrukken te lezen Doei Roos

• 25 Februari 2011 - 15:41

Martinnelleke:

Joepie, het is begonnen. Elfde gebod: Gij zult genieten.

• 26 Februari 2011 - 15:48

Syl:

Hé, jammer dat ik je via Skype gemist heb! Hoeveel vlees zit er eigenlijk aan een sprinkhaan? Te weinig om als vega nee te zeggen hoor! Proberen!

• 26 Februari 2011 - 21:54

Yvonne:

He Tim en Tia!
    Goed om wat van jullie te horen! Geniet ervan en houd ons op de hoogte dat we een beetje kunnen mee genieten :)!
    Liefs

• 27 Februari 2011 - 04:28

Lucy:

Ha Tia en Tim,
    leuk en makkelijk zeg dat blogje.... Hier op Hawaii is het ook leuk en zio kan ik jullie alsnog een fantastische tijd toewensen. Ik ken Kao San road, leuk, en lekker met de boot ovr de rivier.... veel plezier en tot mails, groeten, Lucy

• 27 Februari 2011 - 09:58

Lia:

Hé Tia en Tim,
    Leuk om jullie via dit blog te volgen. Je bent nooit te oud om te leren!! Geniet lekker van jullie avonturen en de zon.

• 27 Februari 2011 - 12:58

ANP:

Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Heerlijk dat het daar zo lekker warm is. Het is hier zo koud en nat...brrr.
    En hoezo vegetariër, daar zou je toch mee stoppen? Wel stoer om dan als eerste vlees een sprinkhaan of schorpioen te eten.

• 27 Februari 2011 - 15:34

Nelleke:

Oh jongens wat klinkt dit toch allemaal heerlijk. Tim net je mailtje gelezen. Wat overheerlijk om in 30 gr te zitten. Hier regent t pijpenstelen en is alles grauw. Aangestoken door jullie gaan we vanavond oosters eten. Heeeerlijk. Overigens fijn die kakkerlakken, maar goed voor elk wezen is er een plek op deze aardkloot.
    geniet vooral verder en het is toch wel heel erg leuk om jullie te volgen.

• 11 Mei 2011 - 08:09

Nelleke&martin:

Er hoera is jarig er een hoera,

wel dat zien zij is je het kunt.

Gloria leven zal de in lang ze!!!