Nog maar een nachtje slapen... - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Tia - WaarBenJij.nu Nog maar een nachtje slapen... - Reisverslag uit Noordwijk, Nederland van Tia - WaarBenJij.nu

Nog maar een nachtje slapen...

Door: timia

Blijf op de hoogte en volg Tia

22 Februari 2011 | Nederland, Noordwijk

Lieve mensen,

Eindelijk is het dan zo ver. Na heel veel leuke, mooie, lieve afscheidsfeestjes. Maar ook veel, heel veel geregel en gedoe; vliegen via Caïro wat niet mogelijk was wegens politieke problemen. Reisverzekeringen afsluiten, kamers onderverhuren, een creditcard proberen aan te vragen, een waar ben jij nu aanmaken, inentingen, malariapillen, visum, hotel regelen e.d. is het dan eindelijk gelukt. Nog één nachtje lekker in mijn eigen bed en dan de wijde wereld in, vooral naar Zuid-Oost Azië. We vliegen morgen avond 23-02 om 19:45 met Swiss airways (een zeer luxe maatschappij zo heb ik mij laten vertellen). En na een tussen landing midden in de nacht in Zürich (misschien wel om 00:00 raclette eten JaH!!!!!) vliegen we door naar Bangkok (Bangkok is de hoofdstad en met 8.160.522 geregistreerde inwoners tevens de grootste stad van Thailand. De bevolking van de hele agglomeratie wordt geschat op zo'n 15 miljoen inwoners). Nu kan ons avontuur echt beginnen! Hoera we zijn er helemaal klaar voor, op naar de zon. Tot in de pruimentijd!

• 23 Februari 2011 - 14:34

Syl:

Hé, echte reizigers, eindelijk is het zover!
    Natuurlijk gaan we jullie volgen, post maar veel berichten en foto's en verhaaltjes en tekeningen.
    Geniet ervan! Liefs Syl en Frans

• 23 Februari 2011 - 14:58

Sanne:

Whahoe, vanaf morgen warm weer en gele taxi's aan de verkeerde kant van de weg! Ik hou hier uiteraard een oogje in het zeil, tot dusver verloopt het hier gemoedelijk ;)

Veel plezier, xx

ps. er staat hiernaast in een advertentie "there's nothing like Australia (there really is nothing like it)" Stomme reclame zeg, jullie gaan naar ZO Azië! (je moet ze ook alles uitleggen/ik hoop dat ze dit lezen) Mis jullie nu al!

• 23 Februari 2011 - 15:39

Sanne E:

Leuk Leuk Leuk! Daar gaan jullie dan... Flying in the Air ;) !!!
    Nu sneeuw, morgen zon: een eerste onvergetelijke ervaring. Geniet Geniet Geniet!
    Liefs, Sanne

• 23 Februari 2011 - 16:02

Rianne:

Heel veel plezier en zing maar lekker met onze liedjes :)
    xxx

• 23 Februari 2011 - 20:08

Roos:

hoe was jullie vlucht en de raclette.ben nu al benieuwd naar jullie eerste dag/nacht. Tot snel.

• 23 Februari 2011 - 20:10

Rick & Noortje:

Wij zwaaien jullie uit vanuit de sneeuw (Noortje is blij, eindelijk ook sneeuw voor mij!)

X