Hola we gaan al bijna - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Tia - WaarBenJij.nu Hola we gaan al bijna - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Tia - WaarBenJij.nu

Hola we gaan al bijna

Door: Tia

Blijf op de hoogte en volg Tia

01 Maart 2014 | Nederland, Amersfoort

Het is bijna zover, nog 4 nachtjes slapen en we kunnen weer een korte broek aan. We moeten nog veel dingetjes doen, briefjes schrijven voor mijn tante, zij komt op ons huis passen, tassen in pakken, vrijdagavond een afscheidsfeestje van de vriendjes uit Amersfoort. Ik ben ook een soort van eet bucketlist aan het afwerken wat ik allemaal nog wil eten voor we weg gaan. We mogen natuurlijk stemmen binnenkort dus we moeten onze stempassen aan iemand geven die voor ons kan stemmen en zo verder, regel de regel. Maar ik heb vooral heel veel zin om daar aan te komen na een vlucht van 17 uur.
We vliegen op Managua en worden dezelfde avond nog opgehaald om naar een hotel in Granada te gaan. We hebben via een vriendinnetje van ons, Noortje een heel leuk hostel voor de eerste twee nachten geregeld. Het heet El Momento dus als jullie benieuwd zijn kunnen jullie alvast een kijkje nemen op hun site, het ziet er echt heel gezellig uit.
We hopen jullie allemaal goed op de hoogte te houden als we daar zijn, we gaan jullie missen maar vooral heel erg genieten. We hopen dat jullie er door de verhalen toch een beetje zullen bij zijn.
Heel veel liefs tim en tia

• 02 Maart 2014 - 08:38

Martin: